Saturday, August 1, 2015

Waswas

Kemaskini: Jan 2019

Apakah Penyakit Waswas? 


Sempena meraikan jualan melebihi 500 naskah, untuk tempoh TERHAD, nota ini diberi PERCUMA sehingga pautan percuma (sila baca dan cari pada halaman ini) dibuang dari halaman ini! Tawaran ini telah berakhir




Testimoni sehari selepas menerima maklumat yang diberi

JAMINAN 100% WANG DIKEMBALIKAN TANPA SOALAN!  BANTU ANDA ATAU KENALAN DAN SAUDARA TANPA SEBARANG RESIKO!



Senarai mereka-mereka yang telah mendapat manfaat, Insya Allah



Waswas merupa satu penyakit yang amat merbahaya kepada individu muslim. Walaupun ianya kelihatan seperti suatu hiburan kepada sesetengah orang namun pada individu yang menghadapinya ianya adalah satu seksaan yang amat sukar untuk dihadapi. Di samping individu tersebut, keluarganya juga akan menghadapi kesukaran dalam menjalani kehidupan harian. kesannya amat mendalam sehingga membawa kepada ahli keluarga menjadi porak peranda. Suami bermasam muka dengan isteri, isteri bermasam muka dengan suami, anak-anak dengan ibu atau ayah dan kadang kala membawa pertengkaran sesama ahli keluarga.

Was-was biasa pada perkara-perkara berikut;
1. Taharah (bersuci) terutama selepas membuang air kencing. Pesakit akan cuba membersihkan kemaluan dan setiap kali berhenti, dia akan terasa seperti masih ada kencing yang terkeluar dan proses basuhan belanjutan seperti tiada kesudahannya.
2. Mengambil wudu' dengan basuhan yang berulang-ulang seperti tiada kesudahan.
3. Mandi hadas dengan basuhan berulang-ulang seperti tiada kesudahan namun masih tidak yakin dengan sahnya mandi hadas tersebut.
4. Mengangkat takbirratulihram (niat) yang berulang-ulang dengan muka yang amat tertekan.
5. Membaca basmallah dan Al-fatihah dalam keadaan yang amat sukar serta berulang-ulang sebutan ayat-ayat tersebut.
6. Ragu dengan kebersihan tempat dan barangan.

Testimoni sebaik selesai membaca maklumat yang diberi


Terdapat pesakit waswas yang cuba mendapatkan rawatan dari bomoh dan air jampi dengan membelanjakan puluhan malah ratusan ringgit namun penyakit tetap tidak sembuh malah apa yang selalunya berlaku, penyakit semakin bertambah parah.

Bagaimana Cara Mengubati Penyakit ini? Amat mudah dan kesannya adalah serta merta, InsyaAllah!

Sebenarnya mengubati penyakit was-was ini adalah agak mudah. Tidak perlu kepada bomoh dan jampi serapah serta apa apa air penawar. Penyembuh yang sebenarnya ialah pesakit itu sendiri dengan mengikuti beberapa langkah mudah yang boleh dilakukan serta merta dan kesannya juga akan dirasai serta merta.

Sebagai seorang yang pernah merasai penyakit ini, saya amat memahami secara mendalam tentang perasaan dan masalah yang dialami oleh pesakit-pesakit was was. Daripada masalah taharah (bersuci), berwudu', mandi junub, takbirratulihram, membaca Basmallah dan Al-Fatihah sehinggalah masalah kebersihan dan membaca Al-Quran. Terlalu banyak masa yang terbuang dengan sia-sia disebabkan penyakit ini dan yang pastinya syaitan telah berjaya dalam misinya untuk menyesatkan seberapa ramai umat Rasulullah S.A.W dan sebahagianya adalah dengan was-was.

Berdasarkan pengalaman dalam mengubati penyakit was-was ini, saya telah membantu beberapa individu pesakit untuk keluar dari masalah ini. Kebanyakan pesakit agak terkejut dengan pendedahan cara yang amat mudah ini dan saya dapat melihat perubahan pada wajah mereka yang jelas mempamirkan kelegaan seperti telah terangkat satu bebanan yang besar dari bahu mereka.

Sebahagian dari ratusan pesakit yang telah mendapat manfaat


Penawar Waswas

 "Penawar Was-was" adalah nota padat beserta langkah-langkah mudah yang pasti boleh diikuti oleh setiap pesakit waswas.  Jika diikuti sepenuhnya, langkah-langkah ini akan membawa pesakit kepada satu pengalaman baru yang kesannya dapat dirasai serta merta, Insyaa Allah.

Jika terus diamalkan, Insyaa Allah pesakit was-was akan dapat membebaskan diri dari belenggu masalah was-was untuk selama-lamanya.  Kembalikanlah kebahagiaan keluarga yang selama ini amat menderita melihat penyakit yang dicari sendiri. Kembalikanlah sakinah ketenangan suami atau isteri yang selama ini tertekan dengan keadaan pasangan yang menderita dengan masalah yang seperti tiada kesudahannya.

Sebahagian dari ratusan pesakit

Harga yang saya tawarkan hanya RM50.00 (Ringgit Malaysia lima puluh sahaja) RM20.00 untuk satu PDF file dengan penerangan yang jelas mengenai penyakit was-was beserta langkah-langkah mudah untuk menyelesaikan masalah ini untuk selamanya, Insyaa Allah. Jika pesakit yang ingin mendapatkan langkah-langkah mudah ini, sila masukkan RM50.00 hanya RM20.00 ke akaun CIMB 8600705327 (Hasil Asli Resources) dan email maklumat ke hasilasli@gmail.com dan saya akan emailkan fail pdf kepada pembayar. Bayaran ini boleh dituntut semula hanya dengan dua syarat mudah yang dinyatakan dalam langkah mudah yang akan saya hantarkan.

Untuk tempoh terhad, sila muat turun secara percuma 




Muat turun segera dengan Paypal

Nyahkan Waswas dari hidup anda! Jika anda mempunyai akaun Paypal, sila dapatkan Penawarwaswas.pdf dengan membuat bayaran melalui Paypal.com di bawah. Anda akan dibawa ke halaman muat turun selepas bayaran selesai. Sila emailkan ke hasilasli@gmail.com jika anda menghadapi sebarang masalah untuk muat turun;



Semoga bertemunya anda dengan maklumat ini mengakhiri penderitaan anda dan keluarga, suami isteri dan anak-anak selama ini untuk selamanya. Ikhlas. Wassalam...

94 comments:

  1. salam en mohammad,

    saya berminat hendak membeli file pdf tentang merawat was-was ini. ukt kepastian, adakah blog ini masih aktif?

    ReplyDelete
  2. syukur alhamdulillah,,boleh tak saya buat payment melalui online maybank2u to your maybank acc (Maybank 152077266124 Mohammad) instead melalui paypal.com?

    ReplyDelete
  3. silakan. saya akan email pdf sebaik shj dapat notice dari maybank..insya Allah

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya. sila email saya apabila bayaran dah dibuat dan saya akan hantar melalui email.

      tk

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Salam Syukran,,sya ingatkan sya sorang je mengalami masalah kronik ini,.
    Apa maklumat yg harus sya hantar ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuan hanya perlu email kepada sy bila bayaran dah dibuat. saya akan hantar pdf ke email tuan. tq

      Delete
  8. As salam tuan. Saya sdh membuat pembayaran dan cuba menghntar email pada hasilasli@gmail.com malangnya email tersebut tidak wujud. mohon penjelasan.

    ReplyDelete
  9. salam. mmmmm - mungkin gmail ada masalah teknikal masa tersebut. sila semak

    ReplyDelete
  10. Saya dah buat bayaran tadi so sila emailkan file pdf itu di email saya.. rafizam5559@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Peringatan kepada yg melakukan pindahan wang melalui "online banking", tolong hantarkan email ke hasilasli@gmail.com dari akaun email anda kerana email yg dihantar oleh bank tidak disertakan alamat email anda untuk saya hantarkan pdf fail. tkasih

    ReplyDelete
  12. Saya dah membuat bayaran menerusi paypal pada hari ahad lepas dan dah email kat hasilasli@gmail.com. tapi saya masih tidak menerima pdf fail pada email saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf saya baru dapat email dr google. Jap sy check sbb selalu saya akan terus hantar

      Delete
  13. Salam... sy pn turut berminat.. in sha Allah sy pn nk dptkn mklumat dr encik.. sy rsa sperti pnyakit sy ni x dpt dirawat lg.. sy cba mlwan prasaan trlalu pntingkn kbrsihan tp sy ggal.. skrg sy sngt trtekan sbb mrasakn sluruh tmpat tdk brsih dan ktor.. sy prlu brsihkn sluruh bdn dgn sbun.. tgn sy x hnti2 d cuci.. shggakn brsalaman dgn org pn sy nk bsuh tngn.. aptah lg bnda2 lain yg ada d skeliling sy ni.. sy brhrap sngat dpt sembuh dan mnjd sprti mnusia normal yg lain.. smoga bntuan dr encik dpt mbntu sy brubah... in sha Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. saya amat mengerti perasaan seperti itu. dapatkan risalah ini insyaallah anda boleh sembuh.

      Delete
  14. Saya transfer melalui maybank2U boleh kan?

    ReplyDelete
  15. Saya dh bank in.. pls check your email. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Sila email maklum balas untuk pembaikan kpd saya

      Delete
  16. Assalamualaikum..masih boleh beli ke ? Saya berminat..tak ssnggup dah nk hadapi perasaan was was ni..

    ReplyDelete
  17. Masih aktif ke? Saya berminat nk beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry lambat tengok comment. boleh hantar email lebih senang. ya masih aktif

      Delete
  18. Salam..sy berminat nk beli buku rawatan ni...akaun maybank ade ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh buat interbank transfer melalui on-line atau ATM. sila email apabila selesai, saya akan emailkan fail segera. tkasih

      Delete
  19. Salam sy nk tau masih aktif lg ke..sy bminat nk beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. wksl. sorry lambat reply sebab email filtered ke tempat yg tak dilihat. masih aktif. sila email ke hasilasli@google.com utk sebarang pertanyaan

      Delete
  20. Assalamualaikum, Sy nk tanya, kita nak kena emailkan apa ye? emelkan page yang mengatakan success/report selepas pembayaran online tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm. jika guna paypal, anda boleh terus download. jika bank in, hantar email pada hasilasli@gmail.com dan saya akan email pdf pada tuan.

      wslm

      Delete
  21. Ok, sy nak beli, tp sblum tu boleh tak sy nk tau juga detail tentang buku ni - penulis/publisher dia?
    just curious.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini adalah nota ringkas dalam pdf. saya yg tulis

      Delete
  22. msih aktif lg ke?sy nk beli....n nk tgk testimoni lain....

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf saya lewat membalas. boleh email dan saya jawab sesegera mungkin

      Delete
  23. Enck blh bg link sosial network yg lain? Untk memudahkn bhubung. Sy bminat nk beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf saya lewat membalas. boleh email dan saya jawab sesegera mungkin

      Delete
  24. Assalamualaikum.... tuan ada page FB? Perkhidmatan ini masih valid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf saya lewat membalas. boleh email dan saya jawab sesegera mungkin

      Delete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum...masih aktif lagi ke..sy brminat nk beli.

    ReplyDelete
  27. sapa2 yg berminat nk dptkan e buku pdf ni, takperlu komen disini..terus bank in rm 20 ke akaun yg diberi di atas dan hantar maklumat bank in anda ke hasilasli@gmail.com..terus akan dpt file tersebut

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih membantu menjelaskan. jazakallah

      Delete
    2. Buku itu dihantar melalui alamat rumah ke? Saya kurang jelas.

      Delete
  28. sapa2 yg berminat nk dptkan e buku pdf ni, takperlu komen disini..terus bank in rm 20 ke akaun yg diberi di atas dan hantar maklumat bank in anda ke hasilasli@gmail.com..terus akan dpt file tersebut

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum encik. msh active lagi ke? sye brminat utk mmbeli n ada x cara lain supaya sye mdh brhbg dgn encik utk pmbelian??

    ReplyDelete
  30. Assalamu'alaikum Tuan/Puan...nok beritahu, saya baru sahaja memasukkan MYR20 sekejap tadi ke dalam akaun CIMB Hasil Asli Resources Tuan/Puan untuk pesanan Nota Was Was Tuan/Puan ini, melalui CIMB clicks. Sekian harap maklum. Wslm. *azlan*

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila hantar email ke hasilasli@gmail.com jika belum menerima. jazakallah

      Delete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Selain emeil ade inisiatif lain tak?

    ReplyDelete
  33. Assalamualaykum,mcm mana sy nk dptkn buku ni...

    ReplyDelete
  34. Salam...gmail anda dah expired...adakah anda masih aktif?

    ReplyDelete
  35. Salam...gmail anda dah expired...adakah anda masih aktif?

    ReplyDelete
  36. Sejauh mana testimonial / respon dari pengguna... nk tau juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. setakat ini sudah lebih 3 tahun website ini beroperasi (lihat comment pertama) dan sudah lebih 500 naskah telah dibeli TANPA seorang pun yang memohon untuk wang dikembalikan. Ada yg saya saksikan sendiri perubahan dari waswas yg kronik kepada dapat wuduk dan solat dengan baik. Saya tidak meminta testimoni dari pembeli cuma berkongsi apa yg diberikan kepada saya. wslm

      Delete
  37. Salam, sesiapa yg berminat nk dptkan e-buku pdf ni, tak perlu komen disini..terus bank in rm 20 ke akaun yg diberi di atas dan hantar maklumat bank in anda ke hasilasli@gmail.com dan Fail PDF dihantar terus ke email anda

    ReplyDelete
  38. saya baru je transfer ke akaun yang berkenaan dan details transfer dah di email pada tuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkasih. sila email ke hasilasli@gmail.com jika belum menerima

      Delete
  39. Saya sudah transfer rm20 ke akaun tuan dan sudah di email detail pembayarannya. Harap dalam makluman tuan. Syukran

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkasih. sila email ke hasilasli@gmail.com jika belum menerima

      Delete
  40. Saya dah buat bayaran dan harap tuan boleh respon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkasih. sila email ke hasilasli@gmail.com jika belum terima

      Delete
  41. Saya dah buat bayaran dan harap tuan boleh respon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. sy tak tgk comment di sini selalu. jika belum terima, sila email ke hasiasli@gmail.com

      Delete
  42. Saya dah buat bayaran dan harap tuan boleh respon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. mohon maaf sebab sy tak semak comment di blog. sy sentiasa semak email. jika tuan masih belum dapat, mohon email hasilasli@gmail.com. jazakallah

      Delete
  43. Salam. Sila email ke hasilasli@gmail.com jika belum terima

    ReplyDelete
  44. Assalamualaikum
    Masih aktif ke

    ReplyDelete
  45. Assalam sya berminat nak memperbaiki sikap was was ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila ikut arahan dalam blog utk dapatkan naskah ini. jazakallah

      Delete
  46. Assalam sya berminat nak memperbaiki sikap was was ni

    ReplyDelete
  47. Assalam sya berminat nak memperbaiki sikap was was ni

    ReplyDelete
  48. Replies
    1. sila ikut arahan dalam blog utk dapatkan naskah ini. jazakallah

      Delete
  49. Salam..saya sudah buat pembyran..mohon sent pdf ke hashget@yahoo.com trime kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slm..tlgbsend ke yusdawan1973@gmail.com

      Delete
    2. salam. sy tak tgk comment di sini selalu. jika belum terima, sila email ke hasiasli@gmail.com

      Delete
  50. Saya dah buat payment ye, fikhrie.khairi@yahoo,com

    ReplyDelete
  51. Masih ada lagi ke ni..?
    Kalau ada lagi saya nak.bank.in.

    ReplyDelete
  52. Assalamualaikum..
    Saya berminat utk beli pdf ni dan telah membuat pembayaran.Bukti pembayaran telah sy e-mail kepada tuan..adakah masih aktif?

    ReplyDelete
  53. salam. jika belum dapat, sila email ke hasilasli@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Casino Near Me - Mapyro
    Find the best 10 casino near me on Mapyro. 논산 출장샵 Mapyro 포항 출장마사지 is one of the world's top hotels 서울특별 출장샵 with the best views of 평택 출장마사지 the United States. 용인 출장안마 The casino, with

    ReplyDelete
  55. Play The Real Money Slot Machines - Trick-Taking Game - Trick-Taking
    How to Play. Play The Real Money Slot Machine. If you are searching for worrione.com a fun, exciting 토토 game to herzamanindir.com/ play online, we 바카라 사이트 have you covered. ford escape titanium

    ReplyDelete